01 Nisan 2000 tarihinde kapılarını ziyaretçilere açan Olivium Outlet Alışveriş merkezi İstanbul’un ilk ve tek outleti olma özelliğini uzunca bir süre koruyup açıldığı günden bu yana ziyaretçilerine, modaya, markaya, kaliteye uygun fiyata ulaşmanın imkanlarını sunmaktadır.
20 yıldır gerçek Outlet olma ilkesinden ayrılmadan sadece Zeytinburnu’na değil bütün İstanbul’a her kesimden tüketiciye hitap eden Olivium Outlet yenilenen yüzü ile ziyaretçisine çok daha modern, sade, ferah ve aydınlık bir ortamda alışveriş yapmayı vaat ediyor. 129 mağazanın, yüzlerce yerli ve yabancı markanın bulunduğu Olivium Outlet, haftanın yedi günü 10:00 – 22:00 saatleri arasında ziyaretçisine temiz güvenli ve ferah bir ortamda ekonomik alışveriş yapma imkanı vermekle birlikte, 7’den 77’ye herkesin kültürel ve sosyal anlamda keyifli vakit geçirmesini, sağlamakta, merkez içinin yanı sıra çevresinde de yaşam kültürü yaratmaktadır.
Emintaş Emlak ve İnşaat Tic. A.Ş ve İleri Mensucat ve İnşaat Tic. T.A.Ş ortaklığı ile kurulmuş olan Olivium Outlet Center yaklaşık 35.000 m2 kiralanabilir alan üzerinde, günün modasına yön veren yerli ve yabancı gözde markaları, 800 araç kapasiteli açık ve kapalı otoparkı, ,sineması, bowlingi, gokartı ,çocuk eğlence alanı, lezzet mağazaları ile ziyaretçilerine rahat ve hesaplı alışverişi, A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarını bir arada bulabilme olanağı sunmaktadır.
Olivium Outlet’in tüketiciyi çok daha cazip fiyatlı ürünlerle buluşturabilmek adına, yine bir ilke imza atarak başlattığı “Salı Pazarı” organizasyonu, ziyaretçilere haftanın bir günü olağanın dışında bir farklılık sunmaya devam etmektedir. Hafta içi ortalama 25 bin, hafta sonu ise 40 bin kişinin ve bin yabancı turistin ziyaret ettiği alışveriş merkezi, “zeytinlik” anlamına gelen Olivium ismine yakışır şekilde yapısal özelliklerinin yanı sıra çevre değerlerine ve doğaya da önem vermektedir. Tamamen yenilenen iç alanı gün ışığını içeri alan geniş atriumu, buluşma merkezi olan meydanı, peyzaj çalışmaları, modern aydınlatması ile de tazelenen Olivium, güçlenen marka karması ile de ziyaretçisinin beklentilerini karşılamaya devam ediyor.
Açıldığı günden bu yana kazandığı sadık ziyaretçisi ile kurduğu iletişime önem veren ve bu iletişimi doğru yönetebilmek, ziyaretçisi ile arasındaki bağı güçlendirmek için çalışmalar yapan Olivium Outlet, web sayfası ve 32.000’in üzerinde üyesi olan facebook veya twitter grubu ile Olivium’daki tüm yeniliklerden öncelikle haberdar olma imkânı da sağlamaktadır.
Olivium Outlet, 2000 yılından bugüne tüketicileriyle bir aile olmanın gücü ve güveniyle kendini ve hedeflerini giderek büyütmeye; yenilikçi çalışmaları ve sürprizlerle dolu etkinlikleri ile tüm ziyaretçilerine en iyisini sunmaya devam edecektir.
Alışveriş Merkezi Kiralama ve Yönetim: Yön Gayrimenkul ve Tesis Yönetimi Anonim Şirketi