Olivium Outlet’in ziyaretçiyi çok daha cazip fiyatlı ürünlerle buluşturabilmek adına, yine bir ilke imza atarak başlattığı “Salı Pazarı” organizasyonu, ziyaretçilere haftanın bir günü olağanın dışında bir farklılık sunmaya devam etmektedir. Hafta içi ortalama 25 bin, hafta sonu ise 40 bin kişinin ve bir çok yabancı turistin ziyaret ettiği alışveriş merkezi, “zeytinlik” anlamına gelen Olivium ismine yakışır şekilde yapısal özelliklerinin yanı sıra çevre değerlerine ve doğaya da önem vermektedir. Tamamen yenilenen iç alanı gün ışığını içeri alan geniş atriumu, buluşma merkezi olan meydanı, peyzaj çalışmaları, modern aydınlatması ile de tazelenen Olivium, güçlenen marka karması ile de ziyaretçisinin beklentilerini karşılamaya devam ediyor.